En vit jul




Ja kommer vi få det i år tro?
Jag hoppas ju på massa snö, men det känns lite tveksamt,
med tanke på det milda vädret vi har just nu här...
Men det kan ju vända.

Fast en vit jul kan man ju få på andra vis, i form av vita klappar!
Efter en kommentar på ett av mina inlägg. så hittade jag till en ny webbshop.
VITDESIGN by vitt.
Namnet gjorde ju att jag blev så nyfiken att kika in,
jag älskar ju vitt, och designprylar.
Och sidan uppfyllde mina förväntningar.
Bara  massa snygga vita inredningsprylar!

image1113




Blev så sugen på att beställa detta superfina knivblock i vitt lackerat trä från Sagaform.
Har länge letat efter en snygg lösning till  förvaring av våra knivar, utan resultat,
men detta skulle jag inte tacka nej till!
Får se i januari vad plånboken säger. Jag hoppas på ett JA.

Hittade för övrigt en hel del annat som gärna skulle få flytta in hemma hos oss, (typ allt) ,
bl. a ett så fint glöggset, också från Sagaform. Vill ha.


image1114

 
image1115


image1116



Vad vill DU ha i julklapp? Kika in webshoppen Vitdesign by vitt för klapptips...





Kommentarer
Postat av: Charming man

Godkväll! ha en trevlig lucia^^

2007-12-13 @ 17:36:18
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Fredrik A

Jag tackar för detta fina inlägg... Kommer verkligen fortsätta följa din fina blogg.. Jag gillar så att du gillar brickor.. Ha det bra, kramkram

2007-12-14 @ 08:24:19
URL: http://www.vitdesign.se/blogg
Postat av: Kattis

Tack för den länken!! :)

2007-12-14 @ 11:52:26
URL: http://www.tjornebrant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0