Betterwallpaper

Japp, så heter hemsidan där du kan ladda upp ett eget foto/bild och sen beställa det  som fototapet.
Jag skulle verkligen vilja ha det någonstans hemma,
men skulle nog aldrig kunna bestämma mig för vilket foto som skulle få pryda väggen...
Prisexempel för 2x2 m tapet ca 2000 kr...
Du väljer precis vilket mått du vill ha och får prisexempel direkt på hemsidan.
Kika in här för mer info


image578


ÄÄlskar den första bilden verkligen, har fått dille på orange för tillfället, så snyggt!!!




image579


image580

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Håller med helt och hållet... orange är sååå snyggt! Min nya favoritfärg. Bort med lite grönt - in med lite orange. Första bilden är ursnygg. "Mina" nya stolar är det också, fast mina fick bli svarta... så att dom kan trivas länge hos oss. Trevlig helg! Kram kram

2007-07-21 @ 08:02:59
URL: http://fixaodona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0