Fågeltema på dagens schema!

Har fått pippi på allt med fåglar för tillfället! Vill ha!

Ingen har väl missat heller att ugglor och andra fåglar är höstens trend...
Återfinns på det mesta från barnkläder till väskor och inredningsprylar...



image570



Illustrationen till höger i orange/vitt har jag beställt... Borde komma om en vecka, längtar!
Kika in
Goodshapedesign för å se övriga prylar från samma designer!




image571


Sen skulle jag inte tacka nej till ett tryck från
Sanna Anukka, men där säger plånboken återigen nej tyvärr...
Men den med guldtryck är ju bara så snygg!
Skulle passa bra bredvid den ovanför jag beställt, eller hur?
Kika in hennes
webshop, helt underbara tryck gör hon iallafall!




image588
image589


Matt Stevens gör urcoola tryck och målningar. Fulsnygga!


image590image591image592


Handgjorda ugglor i porslin finns det gott om i en annan etsyshop
Frutiy Fly.
Supersöta!
Finns som spargris, blomkruka eller prydnadsuggla....





image593image594image595


Dessa tryck har jag visat förut, men de vill ja verkligen ha! Får nog beställa ett par vid löning...
Bernadette Sipkens heter illustratören...



 


Kommentarer
Postat av: Eva

Tavlan med guldtryck var ju hur snygg som helst,vill ha!
Gillar också dem du visat tidigare med ugglorna.

2007-07-22 @ 09:09:31
URL: http://www.tapeterochteak.blogg.se
Postat av: Isabelle

Härliga bilder! Fåglarna har redan flyttat in hos mig. :-)

2007-07-22 @ 20:44:44
URL: http://fixaodona.blogg.se
Postat av: madde

Hej, jag tänkte beställa tryck från goodshapedesign och tänkte höra med dig vad du har för stl på din, för jag hittar ingen sån info på sidan :)

Madde

2008-05-13 @ 15:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0