Imorgon får vi svar...

Ja tills imorgon har vår kanske blivande hyresvärd lovat att ge oss besked ang. lägenheten i hemstaden. Men som det ser ut så blir den vår om tre veckor. Knäpp som jag är såhar jag redan börjat möblera den i mitt huvud. Och funderar på diverse tapet/färgval... Sambon blir tokig på mig, han anser att vi inte ska lägga några pengar på den hyresrätten, som vi för det första inte kommer nyttja fullt ut då vi kommer tillbringa en del tid i Sthlm, och dessutom inte hyra mer än kanske två år... Men jag tycker det är viktigt att ha fint omkring mig, eller ja kanske inte viktigt, men jag mår bra av det. Tycker det är kul. Så lite färg till väggarna (förmodligen ganska mycket vit färg =) kommer jag att  investera i iallafall. Och lillen ska få en ljusblå fondvägg i sitt rum, får bli målad, smidigast så, även om ja helst hade velat ha samma han har nu, den blå med vita moln..

I sovrummet funderar jag på denna tapeten faktiskt. Tillsammans med vitt på de andra väggarna och lite orange accenter tror jag det skulle bli supersnyggt! Eller så fegar jag ur och kör vitt på alla väggar....o kanske något kul tyg över sängen...


      
image620





Kommentarer
Postat av: Emmy

Hej, kul att du gillar min blogg : du undrade om kökslampan... det är en Kartell ICON-lampa och den har jag köpt på stalands här i stockholm. Men de säljer den även på fler ställen.. ex R.o.om, NK och vissa lampbutiker. Sen har ju KARTELL en butik i stockholm också. Bor man ite i stockholm vet jag itne exakt var man kan hitta den, finns säkert att beställa på nätet också någonstans. titta på www.kartell.it där står det säkert återförsäljare. Annars kontakta Kartellbutiken i Sthlm och fråga :) Mvh Emmy

2007-07-24 @ 06:55:56
URL: http://www.emmyt.blogg.se
Postat av: Emmy

förresten! HÄRLIG BLOGG!! du hamnar på min favoritlista :) vi verkar vara typ självsfränder, för när jag tittar på bilder hemifrån dig så är det en MASSA saker som jag själv velat ha :) och sen är jag också en sucker för barnprylar :) Hittade väldans massa fint här! jag kommer återvända :) kram

2007-07-24 @ 07:11:56
URL: http://www.emmyt.blogg.se
Postat av: Mariakoden

Hej!! Har kollat in erat sovrum å jag tror att det skulle bli superfint med den tapeten!!
Vad kul att få inreda ett nytt boende!!!!
Lycka till!!!
Ha det bra!! Kram från mig!!!

2007-07-24 @ 11:02:55
URL: http://www.mariakoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0