Inte sovit en blund knappt...

Nä varken jag eller sambon har kunnat sova inatt. Inget lätt beslut detta med hans utbildning.
Jag stöttar honom fullständigt, men han är lite tveksam om han verkligen vill.
Kommer ju som sagt bli två tuffa år.
Med två småttingar, som han inte kommer träffa ibland på veckorna och sådär.
Så han vet inte om det är värt det.
Jag känner mig tyvärr inte redo att bryta upp helt härifrån och flytta upp helt. Trivs ju här nu.
Men då är det ju den ekonomiska biten som är ett problem.
Måste ju hitta ett billigt boende däruppe, med dessutom kort varsel.
Ja våra hjärnor går på högvarv just nu.

Hepp, ska ta och fixa till mig nu tänkte jag. Ska ju jobba idag =)
Jobbade igår, var riktigt kul, har ju inte jobbat på ett halvår nu...
Igår hoppade jag in extra i en barnklädesbutik, som säljer mestadels Danska märken,
ni vet Katvig, Molo etc.
Jobbade där en del innan graviditeten, kombinerat med mitt jobb som frisör.
Nästa vecka blir det dock frisörjobb hela veckan.



Kommentarer
Postat av: Mariakoden

Klart han ska bli polis!!!!!!! Min pappa var polis å min kusin å morbror.....
Lycka till med beslutet men jag säger: KÖÖÖÖR!!!!!
Kram!!

2007-07-06 @ 13:51:58
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Mariakoden

Tack för inlägget.Jag säger bara: Det fixar ni!! Ring annarsså kommer jag å hjälper till med barnvaktning å städning....haha.... =) Hälsa å säg att det var ett bra beslut!!!! Däremot blir det lite synd om era barn...vet du varför? Jo för polisens barn håller ALLA koll på!!! Fråga mig, snutdottern!!!!!

2007-07-06 @ 19:39:49
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Mariakoden

Förresten har jag kikat runt....gud så snygga gardiner du har i ett kök...nån bild långt tillbaka...Svarta....Visst är det Karin Mannerstål???? Eller...visst är det...eller...?? Mairo...???? Vill ha såna!!!!Vi har en sv vit pappelina med stjärnor i köket så det är svårt att hitta en gardin som matchar........ Hm. Tål att tänkas på... har sett att de finns att köpas i pite....måstenog härma...Kanske....eller...Är lite velig som du märker??!!!! kram!

2007-07-06 @ 19:46:14
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Idar

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2010-09-10 @ 12:07:08
URL: http://idar.eadas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0