Det blir nog inget funkis tyvärr....

Nja, det var alldeles för mycket som behövde göras på det...
 Även drömmaren och optimisten, (jag) fick faktiskt ta och erkänna det.
Ingen besiktning var gjord på huset, vilket man gärna hade sett till att de gjort.
Och ingen radonmätning, men han sa att med den grunden som var
så fanns risk för för höga radonhalter...
Nä, det var inte bara och måla och fräscha till det,
utan mer omfattande saker.

Men visst hade det potential,
men det skulle krävas en massa slit. Och även pengar...
Så tyvärr, vi får leta och drömma vidare!

Men här delar jag med mig av lite retro inredning, som skulle passat perfekt i huset.
Jag älskar funkis å 50-60 tal!




image355



image356



image358

Kommentarer
Postat av: Olafemma

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2008-12-15 @ 11:17:18
URL: http://olafemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0