Hjälp mig vinna =)

Ja hittade till Escapehomes sida,
de säljer möbler och inredning i gammaldags lantlig stil.
Mycket fina grejer! Och de har en massa härliga inspiraionsbilder måste jag säga.
Jag gillar lantlig stil, skulle vilja ha ett litet sommartorp att inreda så....
Ger en sån ombonad känsla!

Klicka på länken till höger bland mina länkar eller här uppe
så kommer ni till deras sida!
För varje klick ökar min chans att vinna en lyxig övernattning
inklusive 4rätters gourmetmiddag
på Grythyttans herrgård, det är väl jag värd =)

image375

Så sött till de små...

image376

Vem skulle inte vilja ta ett långt varmt bad i detta badrum?

image377

Å detta barnrum var ju så fint, rött å vitt som jag gillar så!




Kommentarer
Postat av: Emma

Barnrummet var jättefint! /Emma

2007-06-13 @ 19:47:39
URL: http://systrarofsweden.blogg.se
Postat av: Erlandselina

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2008-12-11 @ 12:11:16
URL: http://erlandselina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0