Kamera på vift




Ja velig som jag är glömde jag kameran hos en släkting när vi var där på kalas. Då det är närmare tio mil att åka, så är de inte bara att åka och hämta den.
Ska som tur är dit på torsdag, då dottern i familjen där tar studenten, så då kan jag äntligen fota igen...
Hade ju tänkt lägga ut bilder på lite grejer jag köpt å grejer jag fixat... Men det får bli senare projekt!

Idag bjuder jag på lite fredagsinspiration till barnens rum.
Älskar att leta bilder med inredningstips!








image341

image342

image344

Kommentarer
Postat av: Vincentanastasia

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2009-07-24 @ 13:45:59
URL: http://vincentanastasia.3steps.com
Postat av: Denise

Hejsan fin blogg :)

Var har du hämtat den första bilden på denna sida ifrån? skulle vilja ha länken.

Tack

2010-04-14 @ 09:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0