Student hela veckan lång!

Ja idag ska vi på studentfirande då sambons halvbror tar studenten.
Smörgåstårta och hela baletten hemma hos svärmor.
Och imorgon tar min kusin studenten, så då blir det ut och åka igen,
och bli bjuden på massa god mat, vilket inte är fy skam det =)

Studentpresenter är fixade, ska bara fixa korten här idag.
Tänkte knåpa ihop ett par egna,
är mycket roligare tycker jag.

Å på söndag ska jag sätta upp kusinvitamins hår till studentbalen. Ska bli skoj.
Har ingen aning om hur hon vill ha det, men jag har mina förslag.

(Just de måste köpa ljusa hårnålar tills dess.)

Har lite abstinens från frisöryrket måste jag säga.
Men har ju nu fått jobb hela augusti, så då får jag stillat suget för ett tag igen.

Så veckan som är kvar är späckad.
Får hoppas på fint väder bara!

Kommentarer
Postat av: Sigurdkatarina

Informative website! Thanks!

2008-11-25 @ 10:31:28
URL: http://sigurdkatarina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0