Underbara tapeter till både stora och små!

Jag älskar tapeter. Även om jag gärna kör på vita väggar hemma,
så är tapeter något som jag alltid drömmer om och tittar lite extra efter.
Finns ju urmycket snyggt nu, och en fondvägg är ju lätt att måla över om man tröttnar.
Ett  ännu lättare alternativ är ju att klä en stor spånskiva med favorit tapeteten
och sätta upp på väggen som en tavla. Bara ta bort den när man tröttnat.

Walnut  wallpapers har underbara tapeter...
Ni måste kika in!

image367image368image369

Till barnen, coola tapeter med dinosaurieskelett och spökgubbar...



image370image371
image372image373

Det finns en salig blandning av mönster och motiv, dessa är mina favoriter...


Kommentarer
Postat av: Emma

Tänk om man ändå hade tid och pengar, då skulle jag tapetsera om ofta! Omväxling förnöjer! /Emma

2007-06-12 @ 20:26:48
URL: http://systrarofsweden.blogg.se
Postat av: Anna

Den gula tapeten var ursnygg! Finns verkligen otroligt många fina när man väl börjar kika runt :)

2007-06-12 @ 20:35:56
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0