Efterlyses - röda kaniner!

Ikea sålde för ett par år sedan påslakan till barn, röda med stora vita kaniner på.
Har letat så länge efter dem begagnade, och för ett par veckor sen såg jag ett par ute på tradera, äntligen! 
Lade auktionen i min minneslista, men sen glömde jag bort dem! Det grämer mig något enormt.
Att jag alltid ska vara så glömsk. 75 kr såldes de för med. Ännu mer irriterande.
Och sen kommer jag hem från ikea  förra veckan med inredningsboken Ålskade hem, ja då är dessa med på en bild från ett hemma hos reportage. Så fina .Så nu vill jag ha dem ännu mer. Någon som har några till salu?



image105

Bilden är lånad ur Ikeas inredningsbok ÄLSKADE HEM



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0