En dag ska min blogg också bli sådär snygg

Ja, men för tillfället nöjer jag mig med att bara skriva. Men någon gång ska jag orka bli sådär seriös och ha sådär snygg och egen blogg som ingen annan har. Men det blir ett framtida projekt som sagt. Har ingen aning hur man får till det, men det får jag läsa mig till!


Här har ni några enligt mitt tycke väldigt inspirerande och mycket läsvärda bloggar
(för er som har missat dem)

Emmas
Mönstermonstret
Veramedflera
Fingerspitzengefuhl  
Fixaodona
Saravillfara
Mariakoden

Finns ju hur många som helst, detta är mina favoriter hittills, men jag hittar nya hela tiden!

Kommentarer
Postat av: EWE Design

alltid kul med lite nya tips på roliga bloggar! :)

tack för tipset om skumgummit! :) jag ska ha det till en stor "dyna" till ett soffbord som jag ska göra om till sittbänk i hallen i vår nya lgh :) ska sy ett överdrag till det i ngt snyggt tyg med såklart :)

ha det bra!

2007-05-10 @ 18:00:21
URL: http://www.ewedesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0