Favorit bland favoriterna!

Är inne och kikar på designonline minst en gång om dagen tror jag.
Jag vill ha så mycket där. Undrar om jag någonsin kommer ta mig råd till de jag vill ha.
Har till exempel hur länge som helst trånat efter en filt från Klippan. Men är för snål. Ja menar över 1000 spänn för en filt.
 Men å andra sidan, hur många skitfiltar har jag inte köpt de senaste åren, som antingen blivit förstörda efter första tvätten, eller som jag tröttnat på, eller som luddat något fruktansvärt så jag fått kasta den.
Lägger man ihop alla dessa kanske tio filtar, så är vi nog uppe i minst två klippanfiltar.
Samma sak lampor.
Köper nya lampor hit och dit, är aldrig nöjd, eftersom jag trånar efter helt andra egentligen, men anser att de är för dyra.
Men många lampor små, bildar ju en hel Bumling lampa till slut om man lägger ihop dem! Så jag får nog skärpa till mig. Sluta köpa saker jag egentligen inte vill ha, och lägga dem på vettiga saker istället! Som håller år efter år! Jag vet ju att de prylar som hängt med längst här hemma, är ju de som jag lagt en extra slant på (inte alla såklart, de flesta av mina loppisfynd hänger med år efter år,och de har inte kostat mig många kronor)


Nä nästa gång jag ska köpa filt då blir det denna, därmed basta! (måste bara bestämma färg)

image108




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0