Nya bugaboo bee

image256
image257


Japp, här är den. Nya Bugaboo bee.
Skall konkurrera med alla lättare paraplyvagnar.
Jag som älskar min Bugaboo Cameleon, för dess otroliga smidighet, finesser och snygga design
(jag vet, många tycker den är hemskt ful, men inte jag)
skulle faktiskt kunna tänka mig en sådan här.
Men onödigt, då det är en smidig syskonvagn vi behöver i framtiden.
Har dock inte hittat någon som uppfyller alla mina önskemål.
Lutar mot en Urban Jungle,
men gillar inte att man måste ha båda barnen framåtvända så fort man byter till sittdelen....
Så snälla Bugaboo, lansera en Syskonvagn snart!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mmmm... jag skippade faktiskt syskonvagn för att jag inte hittade någon som jag tyckte kunde konkurrera med bugaboon - så det blev en ståbräda istället! Jag tror det kommer att funka.

2007-05-26 @ 21:31:13
URL: http://www.grossessan.se
Postat av: Hatti

Vilken affär säljer bugaboo Bee?? Har endast sett cameleon och grecko men är djup förälskad i Bee.
Har inte träffat på någon återförsäljare. Vet ni var kanske?
M V H
hatti

2007-09-25 @ 00:24:12
Postat av: Juliusgabrielle

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2009-03-11 @ 09:28:23
URL: http://juliusgabrielle.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0