Blir tokig... Men är väldigt glad för mina fynd!



image903     VILL HA DENNA GUNGSTOL!!!

Bilden ovanför har inget med texten nedanför att göra =)



Nu är min kamera kass igen! Den är helt död och går inte att ladda. Händer inget!
I våras så skickade jag tillbaka den till Netonnet, och fick då en ny kamera,
den började krångla lite redan efter ett par månader, men sen har den fungerat någorlunda.
Men nu funkar den inte alls.
Så ska skicka tillbaka den idag, och så hoppas jag att jag kan få min vilja igenom att få ett annat märke av kamera. Vill inte ha samma som nu och riskera att den går sönder igen inom några månader.

Blir så handikappad utan kamera ju! Hade massa loppisfynd att visa upp, och lite projekt här hemma...
Irriterande.

Men har faktiskt fyndat två stycken stringhyllor förra helgen! 50 kr styck!!. Är så glad för mina fynd =)
En ropade jag in på auktion, en liten stringis med två hyllplan i teak.
Hyllplanen på den är i väldigt fint skick, gavlarna är svarta, men ska inom kort sprayas vita.
Den andra köpte jag på loppisen här i "byn". Det är en större modell med tre hyllplan, ganska breda.
Men hyllorna är lite slitna,också gillar jag inte det träslaget, så de ska målas om vita.

Bilder på före och efter kommer så fort jag har kamera igen!



Kommentarer
Postat av: Jessica Alba

I love this page.

2010-02-08 @ 12:44:20
URL: http://jessica-alba.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0