Begagnat är bra!

Ja jag å sambon har verkligen fyndat nu.
Hittade först en syskonvagn på Blocket som vi tog med oss hem från Stockholm förra veckan.
En Urban Jungle -05, superfräsch, 4500 kr (nypris 8700).
Sen igår köpte vi liggdelen, också begagnad, men i fräscht skick, fick den för 700 kr (kostar 2000 kr nya.)
Och idag hittade jag den finaste åkpåsen på Blocket som jag ringde på direkt, 450 kr, kostar 1000 kr ny,
superfin är den verkligen, är helt kär =)
Kan tyvärr inte visa upp den för då förstår ni ju vad Mini i magen är för någon
,tror att ni kan ana könet på färgerna...

Vi är så nöjda!
För 5600 har vi fått en superdupervagn (som jag dessutom tycker är jättesnygg) och en underbar åkpåse,
skulle kostat 11700 nytt alltihop egentligen (fast det skulle vi ALDRIG betalat kan jag säga)

Så det känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0