Nu blir det andra bullar!

Igår kom jag hem från Stockholm, efter att ha varit där en vecka.
Veckan har varti mycket givande.
I lördags var storasyster uppe och vi var på Ladies Night på Globen.
11600 tjejer, var livat kan jag lova!
Showen bjöd på många skratt och både Martin Stenmark och Kjell Bergquist
är ju riktiga snyggingar att vila ögonen på.
Mikael Tornving är väl kanske ingen skönhet, men ack så rolig och charmerande.
Storasyster tog tåget hem igen på söndagen,
men sambon var ju ledig så vi strosade på stan och hade det mysigt.
Resten av dagarna har fördrivits enligt schema... =)

Förmiddag mellan 9-12 ca har vi varit på Öppna förskolan,
sen har ja å lillen gått hem och sovit middag...
Efter det har vi tagit en tur till lekparken, och efter det ett par timmars shopping =)
Och vips var den dagen till ända och vi har gått hem och
lagat middag till sambon kommer hem från skolan.
Så dagarna har flutit på.
Jag trivs däruppe måste jag säga.
Men det finns några minus som gör vardagen lite jobbig dock ...

1. Man har inte tillgång till alla sina prylar
2. Lillen sover inget vidare på natten, plus vaknar runt fem varje morgon...puh...
3. Hissen är pyttepytteliten, så vagnen går inte in. Ganska jobbigt om lillen somnat i vagnen och vi ska upp. Lägenheten ligger två långa trappor upp...Krångligare lär det bli med två barn sen med...

Men som sagt läget på lägenheten är ju super ,och den är superfräsch.
Och vi bor ju som sagt inte där heltid...

Och nu kommer vi inte vara upp på ett par månader iallafall.
Är ju typ fem veckor kvar till förlossning, känner att jag vill vara på hemmaplan om det skulle sätta igång.
Också vill jag ha lite lugn och ro. Och en lillkille som sover på natten...

Så nu blir det inga långa blogguppehåll på ett bra tag,
utan nu ska jag uppdatera så ofta jag kan!!


Kommentarer
Postat av: Mariakoden

Vad skönt att du inte ska göra så många uppehåll i bloggeriet....=)
...fast så säger du väl bara...å så ploppar barnet ut o det blir bloggpaus. Fast det är ok.
=)
Jag har en svart ram från Gallerix.
Köp du en silver så får man se hur det blir....;)
Ha det bäst!
Kram!

2007-09-28 @ 12:36:56
URL: http://www.mariakoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0