Senaste inköpet, gillar mycket!

Så länge har jag letat efter dessa inredningsböcker, och så fann jag dem på designtorget vid Sergels torg.
Förra veckan jag var där hade de dem inte inne, men nu så låg de riktigt där och väntade på mig.
Priset  avskräckte mig ju lite såklart, men de var värda varenda krona!
Ni som älskar att spana in i andras hem, måste bara köpa dessa, fulla av inspiration!
Åh dessa är verkligen mina godisbitar just nu!
Sockholm apartments och Stockholms kitchen är titlarna på dessa,
Jeu de Paume heter fotografen bakom dem. Jag vill ha alla hans verk...
All text är på japanska dock =)
Kika in på www.paumes.com
Tyvärr urkassa foton härnere, kunde inte få till det alls när jag skulle fota några sidor...


image737

image738

image739

image740

image741

image742

image743

Kommentarer
Postat av: mallaa

ja, de böckerna är fina! Designtorget säger du...hm..länge sedan jag var inne i stan... höstshopping
behövs alltid! :)

2007-09-08 @ 11:12:39
URL: http://www.mallasmemoarer.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Jag älskar Stockholm´s Apartments. Jag tyckte det blev lite mycket pengar på en gång att köpa båda så jag valde den som jag tyckte bäst om. Förresten, jag har också bloggat om denna bok idag och länkade till dig. :-) Trevlig vecka!

2007-09-09 @ 23:37:49
URL: http://fixaodona.blogg.se
Postat av: Maria-Jag blommar

De böckerna vill jag verkligen ha!

2007-09-13 @ 22:28:11
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: pernilla

hm. skulle själv gärna vilja ha childrens room Stockholm + London. Får man fråga hur mycket de kostade? Fanns det bara dessa eller fler av samma fotograf!?

2007-09-17 @ 20:10:13
Postat av: Mamamekko

220 kr styck kostade de... De var bara dessa två som fanns då, vill nämligen ha childrens room jag med, men den kanske kommer in...SKa kolla när ja ska upp till Sthlm nästa vecka!

2007-09-18 @ 08:50:38
URL: http://mamamekko.blogg.se
Postat av: Pernilla

Hej igen!
Ett tips - om ni inte har vägarna förbi Stockholm. Böckerna går att beställa från Lilibulle.com. En butik i Paris. Beställde nyss Childrens room Stockholm + London och med porto till Sverige blev det: 407.68 SEK. Billigare än en resa till Stockholm :)

2007-09-21 @ 14:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0