Uppdukat för de små


Ja har inte sett många barnserviser som fallit mig i smaken måste jag säga.
När lillen döptes fick vi en fin i och för sig med spöken i svart/vitt från Mique,
men annars är det mest Nalle puh och pluttinutt motiv, vilket jag inte gillar...
Det är ju sånt som är bra att ge bort i doppresent till exempel,
försökte hitta något tufft matset i present till dopet jag var på igår, men utan resultat.

Men nu ser jag att Isabelle Norman kommit ut med en helt underbar serie till barnen, bara så snygg!
Och även Karin Mannerstål har kommit med ursöta barnbestick. Gillar!



image713     image715

image714     image717


Underlägg, tallrik, haklapp och mugg, design Isabelle Norman, säljs bl.a på Designonline

image718  
Barnbestick 299 kr, design Karin Mannerståhl, säljs bl.a på Designonline




Bilder
: lånade från Designonline

Kommentarer
Postat av: Niklasgunn

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2009-03-25 @ 10:42:42
URL: http://niklasgunn.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0