Är så sugen på en maffig säng!





image1296
image1298
image1299


För tillfället så huserar en vit Malm säng från IKEA  i vårt sovrum.
Och visst den funkar, den är vit, och enkel.
Men jag är så trött på den just nu, den känns bara såå tråkig.
Jag drömmer så om en maffig säng, en i något mörkt trä, eller svart,
eller iallafall någon speciell, som utmärker sig. och känns rejäl och lyxig.

Ja den dagen vi köper hus, och förhoppningsvis har större sovrum,
Då  SKA den införskaffas, den maffiga sängen =)


Mina tre favoriter ser ni här ovan...mmmm...drömmer mig bort....

Bilder lånade från MIO och Ilva








Kommentarer
Postat av: Jessica

Den svarta överst ser ut som en säng jag spanat in på Room. Finns den även på Mio eller Ilva alltså?

2008-04-17 @ 16:05:48
URL: http://tretrapporutanhiss.wordpress.com/
Postat av: Eva

den översta såg ju riktigt fin ut.

2008-04-21 @ 20:18:41
URL: http://www.tapeterochteak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0