Någon som ska till Village snart??



Spanade in en byrå på Village hemsida som jag fått tips om här på bloggen.
Såå himla fin, vit med nyckelhål istället för handtag. Ja den gillade jag skarpt alltså.
Någon som ska in på Village snart? Är så nyfiken på vad den kostar nämligen...
Ska ju upp till Sthlm snart, så kan ju kika själv då,
men vore bra å veta innan så man kan bearbeta sambon tills dess =)

Hjärtedagen igår var bra.
Vi tog en promenix i det fina vädret och tog en fika på ett kondis på eftermiddagen .

Av sambon fick jag kärlekscheckar å ett sött kort, där det stod
"Vi är kanske inte perfekta - men vi är perfekta för varandra! "
Väldigt gulligt =)
Å kärlekscheckarna, vilka var tio stycken, innehöll bl.a  checken
"en heldag då du får välja aktivitet, så länge du gör det med mig"

Det vankas en heldag på IKEA framöver  vill ja lova =)





Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Jag har en tävling på min blogg där jag lottar ut en bloggdesign. Titta in vet jag :)

2008-02-15 @ 11:53:35
URL: http://tanthulda.blogg.se
Postat av: Kicki

Den kostar 1995:-
Kikade på den idag faktiskt, den är jättefin.
Vill HA den!

2008-02-15 @ 16:17:07
URL: http://iverashus.blogspot.com
Postat av: Terjeadina

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2010-04-22 @ 12:48:34
URL: http://terjeadina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0