Fyra favoriter!



Ja nu ska jag lista upp mina fyra favoritbloggar, efter att ha sett så många andra bli utmanade.
Så jag utmanar mig själv =)

Fixaodona- En av de första inredningsbloggarna jag råkade på, och har varit fast sedan dess.
En snygg och inspirerande blogg!

Mariakoden-  Sjukt snyggt hem! Så kul! Så inspirerande! Min absoluta Favorit, som får minst ett besök om dagen!

Fingerspitzengefuhl-  Loppisfynd, inredning och fina foton i en salig mix. I like it!

Mönstermonstret- Tyger och mönster, gott och blandat. Snyggt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack!

2007-08-01 @ 23:22:45
URL: http://fingerspitzengefuhl.blogspot.com/
Postat av: Isabelle

Nämen man tackar så hemskt mycket! *glad* Jag gillar ju din blogg också, vi verkar ha liknande smak. :-)

2007-08-01 @ 23:31:56
URL: http://fixaodona.blogg.se
Postat av: mariakoden

men åååå....puss på dig!!!!
Själv älskar jag din smak!!..å blogg!!!
Det är så snyggt med vit bars å lagom med färg på övriga detaljer!!!
Gillar dig!!!
Kram!!!

2007-08-03 @ 18:46:44
Postat av: mariakoden

inte bars...utan BAS ska det stå...sorry....

2007-08-03 @ 18:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0