Höstnytt från MIO



Ja IKEA katalogen har väl vi alla bläddrat i vid det här laget. Var väl helt ok tyckte jag. Inte så mycket nya prylar, men IKEA är ju ett säkert kort ändå. Går ju inte åka därifrån utan en massa prylar, fast man bara tänkte köpa en speciell pryl från början.

Nu väntar jag dock på MIOs nya katalog, borde komma närsomhelst.
Hoppas på lite kul inspiration där. Hemsidan lovar iallafall gott!




image695

MMMmmm, orange detaljer... Snygg fåtölj...Gillar!


image696

Denna mattan är definitivt en favorit!
Skulle vilja ha den på väggen som en stoor tavla.
Snygg!


image697

Orange o vitt återigen... Hösten trendfärg.


image698

Dessa nya stolar gillade jag med. Känns lite retromoderna.
Eller nåt.


image699

Å nya sängkläder är vi i stort behov av, dessa var snygga!

Kommentarer
Postat av: Fröken Fräken

Där skrev du ett sant ord! Jag måste genast surfa till Mio och beställa katalogen! Köksstolarna och bordet såg intressant ut.. jag som redan har tre olika köksbord som jag varierar mellan behöver säkert ett till...

2007-08-06 @ 12:45:15
URL: http://tusenideer.blogspot.com/
Postat av: Lilla My

Man skulle behöva ett slott eller nåt för att rymma alla snygga möbler.lampor och mattor.Fåtöljen var skitsnygg.Ha en bra kväll!

2007-08-06 @ 22:20:41
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Har sagt det förut och säger det igen... orange är sååå snyggt! Och den där fåtöljen, den var snygg den. :-)

2007-08-07 @ 20:30:01
URL: http://fixaodona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0