Herre min gud

Ja har jobbat en och en halv dag och är helt slut i kroppen. Haha, min kropp e inte pigg för tillfället...
Men de e klart, magen e rätt stor, så de känns  å stå upp i åtta timmar utan paus...
Får väl se hur de blir med å jobba heltid i augusti, kanske inte min stackars kropp klarar.
Men de märker vi ju.

Annars ser det ut som om det blir Stockholm för sambon
(och oss med förstås, vi kommer ju bo både här och där)
Känns kul men pirrigt.

Bjuder er här på några av mina senaste inspirationsbilder!
Mums!
(obs inte bilder från mitt hem, utan lånade bilder från internet och inredningstidningar...)


image541


image542

image543

image544

image545

image546

image547

Kommentarer
Postat av: Lilla My

Alltså,är detta hemifrån dig? Det är ju så snyggt så jag undrade om det var från nån tidning. Vilken personlighet och så snyggt och mysigt.Hemtrevligt.På riktigt.Hoppas knyttet mår bra och du med.För visst har du en bebis i magen?Kram

2007-07-07 @ 11:02:48
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: Mariakoden

Det är är preciiiiis min smak!!!! Hade du läst Älskade Hem som man köper på Ikea??? Gud vad jag tjatar om den boken men den är så bra!!! Typ samma stil som på bilderna!!!!! Ha det bra!! Kram, kram... Ps. Blir såååå glad av din blogg.....

2007-07-07 @ 11:10:14
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Mamamekko

Lilla My: Nej, tyvärr är inte bilderna från mitt hem, för visst e de helt underbara! Är från lite olika tidningar och inredningssidor som jag hittat lite då och då. Ska lära mig att spara länkar till alla bilder när jag lånar dem... Men är så lätt å bara zappa omkring på internet och hitta godbitar, att man lätt glömmer det..
Mariakoden: japp Älskade hem boken från IKEA är favoriten här hemma. Love it!

2007-07-07 @ 14:45:04
URL: http://mamamekko.blogg.se
Postat av: Isabelle

Underbara bilder du bjuder på! Inspiration på hög nivå! Jag gillar! Trevlig helg på dig! Kram kram

2007-07-07 @ 18:31:39
URL: http://fixaodona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0