Önskelista...

Ja om en vecka fyller man år då... Och önskelistan är lång =)
Sambon har huvudbry vad han ska hitta på. Ska bli spännande o se...
Här nedan följer en del grejer på min önskelista,
en del saker kan jag ju bara drömma om, kostar skjortan....
Men önska går ju alltid =)





Tekoppar Spisa Ribb design Stig Lindberg för Gustavsberg, 545 kr/st hos russinet
Där säljs även de supersnygga besticken Focus de luxe 995 kr för 3x 4delar


image624image622



Skugga ljusstake 995 kr hos Designonline...så fina! vill ha...
Å Marimekkotyget Hetkiä älskar jag... Trånat efter att ha på väggen länge.
Sen såg jag det på väggen hos Mariakoden, och det är verkligen supersnyggt!
Så nu vill jag ha det ännu mer...



image625image626


Ny kaffebryggare önskar jag mig med.
Gärna en med termoskanna, och i borstad aluminium.
(Så den matchar vår vattenkokare)
Denna från Electrolux är snygg.

image627


En utekväll med tjejerna vore inte heller helt fel att få...
Showen Ladies night vore skitkul att gå på!


image630




En HEL god natts ostörd sömn vore helt underbart att få!
Helst med en efterföljande smarrig frukost på sängen...


image631image632




Presentkort  Presentkort Presentkort


-från Granit, så jag kan shoppa loss på en massa nödvändiga prylar
så det blir ordning o reda här hemma!
Förvaring kan man aldrig få för mycket av!
De har ju även snygga inredningsprylar...stilrena!




image644
image642

image639image643



-Presentkort hos Tiogruppen, här skulle jag verkligen vilja shoppa loss! Såå mycket snyggt alltså...

image633image634

image637image635image636


Ja, som sagt listan kan göras hur lång som helst.... =)









Kommentarer
Postat av: Johanna

Härlig och lång önskelista och håller med dig till fullo. Skulle kunna tänka mig allt. Marimekkotyget fick förresten min lillebror när de flyttade in i sitt nya hus, ska bli spännande att se det uppe.

2007-07-29 @ 22:45:04
URL: http://fingerspitzengefuhl.blogspot.com/
Postat av: Mariakoden

Fina saker du visar!! Tack att du gillar mitt tyg!!!=)
kolla in hos mig, DU ÄR TAGEN!!!!!!!!!!!!!
Ha det bäst!! kramar!!!

2007-07-30 @ 11:26:19
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Maria-Jag blommar

Jag hittade hit eftersom Mariakoden tipsade om dig, och här var det fint så jag kommer "tebax"...
Välkommen till min blogg om du vill!

2007-07-30 @ 14:00:16
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: Mariakoden

....snyggis;)......

2007-07-30 @ 14:21:42
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Antoningeborg

Great site, keep up the good work!

2008-05-30 @ 11:15:20
URL: http://webcomnetworks.com/antoningeborg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0