Blivande husköp?

Ja imorgon ska vi faktiskt titta på ett hus.
Jag är faktiskt väldigt förväntansfull, trots att det är något mysko med de tror jag/vi.
 Huset har varit ute ett tag på Hemnet, och till ganska bra pris för området.
 Fast det är ju slitet, och en del att göra, men tycker ändå det borde blivit sålt...
Kanske är det mögel/fukt skador, eller radon som måste saneras...
Sen är det klart, det var direktverkande el, och med dagens  elpriser avskräcker väl det en del.
Ja jag vet inte, mäklaren sa att de fått bud under utgångspris som inte säljaren accepterat dock.

Ja jag är nyfiken iallafall.Det är ett funkishus på ca 130 kvm,
lagom stort tycker jag, och stilen på huset är precis som jag gillar det.
Som sagt är både kök och toaletter inte så roliga, men jag har inga stora krav där,
jag vet att lite färg och så kan göra susen, så länge.
Men jag är alltid sån, ser möjligheterna, och jag gillar som sagt den gamla 50-60 tals stilen,
så det ska bli spännande.
Är det inga omfattande fel, så är jag sugen på att lägga bud. Sambon är lite skeptisk dock.
Eller eftertänksam som han säger...Han är inte mycket för att vara impulsiv, som jag.
Vilket i och för sig kanske är bra när det gäller såna stora beslut.

Kommentarer
Postat av: mallaa

åhh, funkis! :)
Det kanske bara har stått å väntat på er? :) hoppas huset var bra!

2007-06-11 @ 22:07:02
URL: http://www.mallasmemoarer.blogspot.com
Postat av: mallaa

åhh, funkis! :)
Det kanske bara har stått å väntat på er? :) hoppas huset var bra!

2007-06-11 @ 22:07:10
URL: http://www.mallasmemoarer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0