Design delikatesser




Danska webbshoppar gillar jag. Dansk design överhuvudtaget.
Hittade denna butiken, Designdelikatessen, de har en hel del fina grejer måste jag säga!

image459

Fastnade för dessa vaser, gjorda av gamla vin och drickaflaskor.
Gillar designen mycket och ideen med återvinning är ju super. Fram för mer sådant!
Designers:  Emma Woffenden & Tord Boontje

image460


Sen hittade jag ett bäddset från Roommate, som jag inte sett förut,
har bara sett deras med hästar i rosa, grönt och brunt.
Men detta i brunt och orange med igelkottar var ju så fint!!!
Det måste jag nog beställa till lillen alltså!

Kommentarer
Postat av: Weronica

Visst är det en fin shop! Danskarna är bra på snygga webbutiker. Mer sådant till oss svenskar tack!

2007-06-28 @ 21:43:17
URL: http://www.enmammasdag.com/weronica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0