Jag inspireras av....

Ja hittar inredningsinspiration överallt.
Finns så mycket som är så himla snyggt.
Och så mycket kul man kan hitta på med sitt hem.
Längtar till den dagen vi har hus, då man kan göra om hur ofta man vill (och orkar).
 Framförallt bestämma själv vad man vill göra.
I hyresrätten vi bor i nu, får vi knappt göra någonting.
 Frågar man hyresvärden är det oftast blankt nej.
Väldigt trist, med tanke på att vi har tänkt och bo här några år...
Om inte drömhuset till bra pris skulle dyka upp vill säga =)


Här har ni mina senaste bilder som jag gillar,
och som jag kanske tar tips ifrån när jag ska fixa i ordning hemma...



image320




image322




image323


image324


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0