Tisdagstema röd!

Ja i vårt hem var det inte lätt att hitta några röda saker...
Vårt hem går ju i svart /vitt, med inslag av grönt, brunt å grått...
Men lillen har ju en del röda favoritprylar...
Han hade radat upp dem så fint med,
bredvid hans röda BRIO spis stod älsklingsgräsklipparen och gåvagnen,
som han brukar fylla med prylar och springa omkring med, parkerade.

Sen min almanacka är ju röd också,
en mycket viktig sak för en vimsig och glömsk människa som jag...
Andra kanske använder mobilen som almanacka och kom ihåg idag,
men det är ingen ide, för jag glömmer jämt bort att ladda mobilen,
å då har jag ju inte så stor nytta av vad som finns i den...



image407


image408


image411


Kommentarer
Postat av: Mariakoden

....mmmm...vicken fin blogg du har.....
Kram!!

2007-06-19 @ 22:22:21
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Mamamekko

Mariakoden: Vad kul att du tycker det! Vad glad jag blir!
Ja din blogg följer jag flitigt, du skriver alltid lika kul!

2007-06-20 @ 08:15:32
URL: http://mamamekko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0