Lilla hjärtat

Ja det är ju nämligen så att vi ska få ett syskon till lillkillen. Och igår så var jag hos barnmorskan och fick höra det lilla hjärtat ticka så fint. Så glad jag blev! 18 mån kommer de vara mellan våra små, känns underbart roligt, men emellanåt undrar jag vad vi gett oss in på, när man redan är helt utschasad av sömnlösa nätter. Så skaffar man en till som ska hålla en vaken. Men det känns härligt, gillar ju lite kaos och när de händer grejer. Och vi har ju hela tiden pratat om att ha syskon tätt, min sambo ville köra igång redan när lillkillen var några månader. Men där satte jag stopp... Om tre veckor är det Ultraljud, längtar så!


Kommentarer
Postat av: Olafamna

Great site! Lots of useful information!

2009-08-24 @ 08:14:54
URL: http://olafamna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0