Lyxig middag med systrar o lilla mamma ikväll...

Ja min näst yngsta lillasyster fyllde 20 nyligen.
Så ikväll ska vi ut och käka, vi fem systrar och våran mamma.
Trerätters middag ska bli underbart gott.
Och några timmars barnfritt med ska bli sååå skönt.
Lillasyster ska ju ha med sin 7 veckors lillebebis dock,
men han e ju lugn och tar sig ingen vart än. 
Så honom lär vi slåss om att gosa med under kvällen!
Så jag ska göra mig vacker nu och sen ta bilen till mamma.
Jag blir chaufför, så de andra kan ta sig ett glas vin eller öl till maten... 
 
Ha en trevlig eftermiddag kväll allihop!

Kommentarer
Postat av: Conservativetrailhead

Very interesting site. Lots of good information.

2008-02-13 @ 23:24:54
URL: http://conservativetrailhead.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0