På torsdag är dagen!

Ja då är det dags för Ultraljud, då får vi äntligen se Mini i magen.
Farmor ska vara barnvakt till lillen hela dagen och över natten,
så jag och sambon ska ut o käka lite gott, och sen ska vi bowla!
Något vi båda tycker är skitkul!
Sambon blir bara så sur om jag har turen någon gång och slå honom.
Men jag börjar bli riktigt bra måste ja säga, bättre och bättre för varje gång.
Kan bero på att jag de senaste gångerna varit nykter, haha.
De första gångerna vi bowlade var i diverse olika fest sammanhang,
med några öl i kroppen.
Och jag kan säga att ju längre kvällen led, 
ju oftare gled klotet ut i rännan.
Till slut så var den enbart där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0