Plocka plocka plocka

 Plocka plocka leksaker dagen lång. Nä då ,det är ingen ide. Jag tar mig endast ett röj på kvällen när lillen har somnat. Så här ser ut just nu. Men det går ganska snabbt att plocka undan, om man bara har bra förvaring att slänga i allt i. Och det har vi inte just nu.

image124




Men har tänkt att köpa mig två sådana här  APA från IKEA (såklart)  till lillens leksaker. Gillar inte träkanterna dock, så ska måla det vitt tänkte jag, och sen kanske måla någon dekoration på locket. Tror det kan bli bra! Och de gömmer undan leksaker på ett bra sätt!


image125

Kommentarer
Postat av: Ia

Var kommer den där fina tapeten i barnrummet ifrån?
Hoppas att vi snart får bygga ut så jag kan inreda tre! barnrum o den där tapeten är ju jättefin.

2007-05-09 @ 20:08:04
URL: http://busliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0