Slut för idag, Tack för idag

Ja nu får de vara slutbloggat för idag. Även om jag har så mycket mer att skriva om. Mycket mer. Men det är ju en dag imorgon med. Ska bara slänga i mig lite lasagne först. Ja vet, inte särskilt bra innan läggdags. Men det blev över från lunchen, och jag är så hungrig nu, och sugen. Nöjer mig inte med någon smörgås. Vill ha mat!
Ja sån är jag, älskar mat, riktig mat, å ännu värre är det nu när jag är gravid. Är hungrig hela tiden och vill inte ha små mellanmål, utan riktiga mål. Bebisen lär inte lida näringsbrist iallafall.
Tur att jag har hög ämnesomsättning, annars skulle jag väl rulla fram snart.

Avslutar dagen med en bild jag tycker om. Den sparade jag för ett tag sedan, tyvärr vet jag inte vilken sajt jag lånade den ifrån...

image111


Kommentarer
Postat av: EWE Design

fräcka tavlor! :) du, du kanske kan hjälpa mej med en sak! du har möjligen inte koll på vart man kan köpa vanlig "skumgummi" i valfri storlek, typ sånt som det är i skumgummimadrasser? hittar inte nånstans! :/ ha det bra!

2007-05-08 @ 17:42:50
URL: http://www.ewedesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0