String vill jag ha

Alltså inte trosor. Utan hyllor. Flera stycken helst. Iallafall två. Vill ha dem i sovrummet på väggen ovanför lillens säng. Ha mina pocketböcker i. Och en massa andra småprylar. Men ny är de ju så dyra.
När jag tvingade med sambon till en loppis ute på vischan för några veckor sen så fanns det en äkta stringhylla i vitt och trä, för 150 kr. Lite sliten, men superfin ändå! Den skulle jag ha! Men såklart så hade jag inte haft en tanke på att ta ut några pengar, så plånboken var tom. Så det var någon annan som fyndade denna. Irriterande.

Men jag letar vidare, någon gång ska jag hitta två hyllor, iallafall en, till fyndpris (det gillar jag)


image109

Bild lånad från Designonline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0