Jakt på skötväska

Jag har insett att tills Mini kommer så måste jag införskaffa mig en skötväska.
En stor rymlig, med många fack.
Tyckte när lilleman kom att det var en onödig pryl,
och det har funkat helt ok med diverse olika väskor med alla hans nödvändigheter i en enda röra...
Fast man får ju alltd gräva som en tok för att hitta något bland allt huller om buller.
Men nu kommer man ha två barn, alltså dubbelt av allt, dubbelt kaos.
Och så märkte jag även när jag testade nya syskonvagnen med lillen och hans kusin i häromdan,
att det var inte lätt att stuva in och ur någon väska under vagnen... väldigt trångt...
Så då är det mest praktiskt att ha något som hänger på handtaget,
och då får det bli en skötväska,
för de har ju långa axelband som räcker till en syskonvagn.

Skulle vilja ha en sådan här skötväska, en Skip hop double. Säljs här i Sverige för 1295 kr, men
går att beställa frånutlandet på  KIWIKID för ca 700 kr inkl. frakt . Så det ska jag nog göra!

image845

Kommentarer
Postat av: Mariakoden

....jag gissar på att ni får en flicka.....
=)
ha det bra i helgen!!
kram!!!

2007-10-06 @ 19:18:42
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: mallaa

såg en 10-gruppenskötväska (har jag för mig..)i senaste leva & bo-bilagan. Oxå himla snygg, precis som den här!

2007-10-10 @ 19:43:14
URL: http://www.mallasmemoarer.blogspot.com
Postat av: Georgyvonne

Excellent site. It was pleasant to me.

2010-02-04 @ 11:17:19
URL: http://georgyvonne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0