Jag drömmer om just nu...



Jag tänkte dela med mig av ännu lite prylar som jag skulle vilja ha till hemmet just nu!



image727
Golvlampa från Designhouse Sthlm,
sambon tycker den är fruktansvärd, men jag gillar den mycket, enkel, snygg och kul!

image728
Förvaringsmodul från Kartell. Vill ha till hallen NU!

image729
Taklampa från Kartell, helst en i varje färg så man kan byta efter humör =)
Nä men skulle nog bli en grå eller transparent ,eller kanske en röd om jag skulle köpa en.
SÅ snygga!

image730
En helt underbar mysig Fatboy att krypa upp i.
Ångrar så att jag inte köpte en förra året från mitt jobb,
kunde ju köpa till inköpspris då,
det är ju typ halva priset..
Men var så mycket andra utgifter när lillen kom till världen,
så det blev ingen då.
Och nu jobbar jag ju inte kvar där,
så kan inte få till rabatt längre tyvärr...

Kommentarer
Postat av: Meja

Har kikat in här en gång om dagen sen du startade bloggen, så nu var det dags för en kommentar =)
Gillar verkligen din blogg, du visar så mycket snyggt!!

2007-09-17 @ 11:44:08
Postat av: Vidarirene

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2009-03-13 @ 12:11:30
URL: http://www.enequist.dk/vidarirene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0