Lite ångest...

Ja idag far jag upp till Sthlm själv.
Lillen ska  vara hos sin mormor över natten,och ända tills sent imorgon kväll...
Å har lite ångest att åka ifrån min lille klimp.
Var så länge sen nu vi hade barnvakt, när han var mindre var det lättare på något vis.
Nu så ropar han ju mamma när man åker ifrån honom, och kräver även lite mer.
Men va fasiken, min mamma har ju fem barn, så hon borde ju fixa det eller =)

Blir nog bra bara jag kommer iväg, o som sagt jag vet ju att han har det superbra hos henne,
det är inte det, snarare mitt kontrollbehov som spökar...

Har iallafall siktet på shopping idag! Sambon går i skolan till fem, så tills dess ska jag strosa.
Ska köpa mig lite kläder å nya skor står högst på listan!
Är ju svårt att prova kläder med en otålig ettåring i vagnen utanför, så får verkligen passa på nu.

Sen ska jag å sambon gå på bio ikväll, är lite nervös att jag ska somna bara =)
Är så jäkla trött nuförtiden (kan ju bero på mitt låga HB på 95 som barnmorskan skäller på mig om),
så brukar däcka i säng klockan nio oftast...
Nä då det ska nog gå bra, får vi hoppas.

Sen imorgon far vi hem under eftermiddagen med stopp på Ikea.
Imorgon ska vi köpa en bokhylla BESTÅ, har tänkt det så länge nu.
Har ju vart sugen på en stor sideboard i teak, men behöver nog någon som slukar lite mer.
Så det blir tre st 128 cm  höga hyllor  med hela dörrar...
Ja svårt å förklara, ni får se resultatet när den är på plats!

Ha de gott mina bloggisar!

Kommentarer
Postat av: Mariakoden

Du måste vara väääldigt trött....
Mitt låg på 92 å då var jag såååå tröööött......
Hoppas du håller dig vaken i helgen;)
Din morsa kommer vara toppen med barnbarnet!!!
PROMISE!
Ha en skön helg! Försök"slappen åååå"som vi säger i piiitäääää...=)
Kjamisch....

2007-09-08 @ 09:31:26
URL: http://www.mariakoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0