önskedrömmar...



Kanske någon gång att jag unnar mig en ullfilt Crux av Pia Wallen för runt ca 5000 spänn...
Eller inte. 
Tror inte att jag skulle våga använda den knappt, utan typ bara ha den hänga som prydnad på soffan... 
Och utom räckhåll för kladdiga barnfingrar på dagarna...
För annars kunde det bli ångestfyllt med härliga, kladdiga små blåbärshänder på den dyra filten...

Men riktigt snygg är den iallafall!!!!


image1205
                                                                     ååååå vad jag vill ha...!



O detta nyckelskåp skulle ja inte tacka nej till heller.
Design Thomas Sandell/Asplund

image1206

men lite saftigt dyrt det med...2750 kr.
men den dagen ja blir rik så =)


Å en Snö byrå, från Asplund SKA bli min någon dag...
Denna modellen ligger på runt 5000 kr. Underbar.

image1207

Skulle passa såå bra i vårt sovrum...

Å myran stolar är ju så underbara!  Om man kunde hitta dem billigt på loppis...
Men med trenden som är nu, så går det ju knappt fynda på loppis längre...
Allt bara blir så dyrt.
Allt som är retro, går som smör, för hutlösa priser.
Nåja. Kanske lägger sig snart, när någon annan trend sveper in.
Får man hoppas.
Även om jag i och för sig tycker det är skitbra att folk köper mer och mer begagnat,
istället för att bara köpa nytt i vårt slitochsläng samhälle.

image1208





Har  älskat dem sen jag lekte med mormors dockskåp när jag var liten,
där dessa fast i miniatyr huserade!
Åtta stycken myror vill ja ha en dag... 
 
Vad blir åtta gånger 3250 kr? hmmm...  26000 kronor. Som hittat...

Bilder : lånade från Rum21.se och Scandinaviandesign.com






Kommentarer
Postat av: anette

Mm, Myran är jag också förtjust i, även om jag egentligen inte har någon plats för dem. Men en i hallen kanske skulle funka? :)

2008-02-04 @ 21:00:00
URL: http://vibyggerhus.blogg.se
Postat av: Malin Inspiration&design

En av mina drömstolar!!! *Nu drömmer jag. * ;)

Postat av: Olahelen

Great .Now i can say thank you!

2009-01-12 @ 18:47:15
URL: http://olahelen.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0