Ny kategori!



Har lagt ut en ny kategori, som heter Läsvärt, där har jag sorterat in
mina tidigare inlägg om roliga och inspirerande inredningsböcker som huserar här hemma.
Än så länge är det inte många, men det kommer, och även inom andra kategorier än heminredning!


image1204

Tusenkonstnären - Stig Lindberg
En av mina favoriter som huserar hemma!
Och som flyttas runt från rum till rum hela tiden....
Framsidan är ju så fin, så det blir som en tavla!
Fick den i födelsedagspresent för några år sedan,
och jag älskar att  bläddra bland alla bilder på hans underbara verk,
och drömma om att jag någon gång skall äga en Domino vas =)
Har ända sen jag varit liten älskat fint gammalt porslin, 
kommer nog sig genom att mamma drog med oss på loppis och auktion typ varje vecka....



Kommentarer
Postat av: Jeppesophia

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2008-11-27 @ 11:57:11
URL: http://jeppesophia.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0