Spira gör mig glad





image1143     image1144


image1145


image1146


image1147

  image1149  


image1150


Blir såå glad av Spiras tyger.
Jag älskar ju grafiska mönster i svart/vitt.
Och även retro.
Sååå min stil.

 Det svart/vita tyget som heter MOLLY, (bild nr 2)
skulle passa mycket bra i vårt kök.
Väldigt fint namn med =)
 
Måste bara komma iväg till nåt ställe som säljer tyget..
.finns ingen här i närheten tyvärr. 
Får kika i Sthlm nästa gång vi åker upp.

 Kuddfodralet i svart/vitt är beställt och kommer snart på posten.
(bilden näst längst ner)

Kika in på Spiras hemsida för alla produkter o mönster!




Bilder: Spira design och Sköna hem
 


Kommentarer
Postat av: Christina

Läckra mönster, helt i min stil också!

2008-01-01 @ 21:32:36
URL: http://www.matroschka.se
Postat av: Malin

Har med spanat in det tyget! Funderade på det till köket men det blev nog Mairo Blomma rullgardiner i stället. :) Men "Molly"
det är jättesnyggt! =) Spira har mycket fint! Ha en toppendag! /Malin

Postat av: Anna

Hej hej! Måste bara ge dig lite beröm för din fantastiska blogg. Massor med snygga grejor och härlig inspiration.

2008-01-02 @ 17:01:28
Postat av: Mariakoden

Superfina bilder du har hittat!!!
Älskar din smak....den är bäst!!!!
=)
kramar i massor till världens bästa Mamamekko......=)

2008-01-02 @ 21:45:00
URL: http://www.mariakoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0