Dessa föll mig verkligen i smaken!


 
Ja till lillen hade vi ingen mobil att hänga i taket som han kunde ligga och kika på.
Hade så mycket annat som skulle inhandlas då, så det blev ingen sån.
Men det ska jag köpa nu tills MINI kommer har jag bestämt.
För de första så har vi ju så mycket prylar och kläder sparat efter lillen,
som inte behöver inhandlas nu,
och för de andra så tror jag verkligen att bebisen vill ha något kul att ligga å kika på.



Kristin Loffer Theiss som gör dessa urcoola mobiler,
 säljer också små mjukdjur och fina bodys med tryck, kolla in dem!
Skulle verkligen vilja beställa en mobil, men priset 180 dollar talar tyvärr emot...
Men kanske det blir en söt liten snigel för 39 dollar istället...


image296

image297

image298

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lots of great info, keep up the good work!

2008-02-07 @ 13:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0