Jag är kär


image88




Jag kan inte rå för det, men sen många år tillbaka så är jag kär, i ingen mindre än Marimekko.
Eller ja alla Marimekkos tyger och prylar. Kanske inte riktigt alla, men nästintill.
Jag blir så glad bara av att titta på alla mönster och färger.
Kanske är man tråkig om man förälskar sig i något så klassiskt.
Kanske ska man förälska sig i nya, udda designerprylar som ingen annan har hemma,
eller har råd att ha hemma. 
Man ska ju alltid vara så himla unik.
Ha ett unikt hem som ingen annan.
Klä sig unikt, inte följa trender, för det är ju så tråkigt.
Man ska ju vara personlig. Bla bla bla.
Nä ja  struntar i unikt, jag kör på UNIKKO!






image89

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0