Koll på tiden!

Objectz Shop

Ja är ni ute efter en ny väggklocka ska nu kika in denna sidan. 
Finns hur mycket coola och annorlunda klockor som helst!
De har en hel del annat med, allt föll mig inte i smaken,
men det fanns allt lite godsaker!



image475image476

image477image478


image479image480


image481image482


Ja här ser ni ett urval av klockorna som säljs...



image483image484

image485

image486

Gillar verkligen iden med koppar i praktiskt ställ.
Funderar på att beställa ett.
Äggkoppar fanns det med!

Sen lampan älskar jag, har tidigare bloggat om en liknande lampa fast lite större och maffigare,
som dock var alldeles för dyr...
Men denna kostade "bara" ca 1500 kr.

Å söta aphängare kunde gärna få flytta in på lillens rum.

Kommentarer
Postat av: Mariakoden

Lampan är så¨snygg....Men jag tror att om jag hade den så skulle jag svinga iväg en kula mot de andra bara för att se vad som hönder.....Hm...Jag får inte komma å hälsa på dig om du köper en sån antar jag.....=)
Kram å go natt!!

2007-07-01 @ 00:44:03
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Mariakoden

vad som HÄNDER ska det stå!!
Slarvig är jag!!!!

2007-07-01 @ 00:44:43
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Mamamekko

Maraikoden: hihi, ja det lät ju en aningen lockande =) Ska nog inte köpa en sån nu när du satt griller i huvudet på mig =)

2007-07-01 @ 06:28:09
URL: http://mamamekko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0