Borta bra men hemma bäst!

På hemmaplan nu, testar nya bredbandet, verkar funka utan problem.
Sambon åkte upp till Sthlm själv i morse, och kommer vara där hela veckan. Saknar honom redan...
Men jag ska åka upp, helt själv, på torsdag, då ska Lillen sova över hos sin mormor.
Jag och sambon tänkte hitta på något, gå på bio och ut och käka typ. Också ska jag gå i lugn o ro och köpa mig lite nya kläder och nya skor tänkte jag.
Sen på hemvägen på fredag ska vi hinna med ett besök på Ikea med är det tänkt.

Var längesen vi gjorde något utan barn...

Ja många långpromenader på stan har det blivit. Och ett par besök på öppna förskolan på Östermalm,
vilket var himla bra. Jättetrevlig personal, man kände sig mycket välkommen.
Känns skönt att man har någonstans att gå med lillen så han får leka lite med andra barn,
lätt att bli rastlös när man sitter i en liten etta.

Lite shoppat har det blivit. Nya favoritbutikerna är Granit och Village, vill ha allt där typ...
Kommer lite bilder senare på prylarna jag köpt!

Nä nu måste jag surfa loss några timmar här alltså, har massor att ta igen efter att knappt haft internet på två månader. Måste leta lite inspirationsbilder till hemmet! Lovar att dela med mig =)

Kram på er trogna läsare!!

Kommentarer
Postat av: Smul

Vi har våra sambos på samma ställe får jag för mig.

2007-09-03 @ 23:18:39
URL: http://smuloravallt.blogspot.com
Postat av: Smul

mjo det är det jag menar. mycket träningsprat blir det ;)

2007-09-04 @ 17:58:29
URL: http://smuloravallt.blogspot.com
Postat av: Smul

då började de samtidigt. Jo han tycker det, han gillar sånt där och tycker nytt är kul, träning är bra och han gillar att plugga även om det inte varit nåt ännu.
I alla fall :) Lite roligt att hitta en man inte känner i samma sits, även om jag inte har behövt bli frånflyttad eller liknande.

2007-09-04 @ 19:57:05
URL: http://smuloravallt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0